Dni otwarte – 14 dni aplikacja za free

Sposób na przetestowanie Swiplo

Aplikacja za free od nas w prezencie na całe dwa tygodnie. Dajemy się Wam poznać, bo tylko tak będziecie wiedzieli, że naprawdę warto. Pamiętacie czasy, kiedy jeszcze zanim wybraliście swoją szkołę średnią, jeździliście z rodzicami lub całą klasą wraz z nauczycielami na wycieczki po różnych szkołach średnich, aby wybrać odpowiednią dla siebie? Mieliście możliwość zgarnąć gadżety z logo szkoły, posiedzieć na korytarzu, zobaczyć wyposażenie sal lekcyjnych i porozmawiać z uczniami o ich doświadczeniach w szkole. Któraś z nich z pewnością wpadła Wam w oko i wybraliście to miejsce na spędzenie w nim kolejnego sezonu swojego życia, podekscytowani nadchodzącym wrześniem i nowym etapem.

Już wiecie, dlaczego warto uczestniczyć w dniach otwartych, więc dlaczego wciąż nie organizujecie ich w swojej placówce? To fajna, skuteczna metoda promocji, która pozwala potencjalnym uczniom i ich rodzicom poznać szkołę „od środka”.

Zrób to samo co my! Aplikacja za free, wejściówka za free

Na luzie – otwierasz swoje drzwi dla szerokiej publiczności. Możesz zaoferować darmowe lekcje próbne, dzięki którym potencjalni klienci zaznają „próbki” Twoich zdolności. Możesz zaprezentować różne style taneczne w formie prezentacji lub na żywo – w scenicznej formie wraz ze swoimi uczniami. To świetna okazja, aby otworzyć stoisko na zapisy i umożliwić uczestnikom swobodną rozmowę z instruktorami. Organizacja takiego wydarzenia zdecydowanie przyczyni się do wzmocnienia marki szkoły i pokazania jej wartości oraz unikalnej oferty.

A co jeśli nikt nie przyjdzie?

Przygotowania zdecydowanie musisz rozpocząć z odpowiednim wyprzedzeniem, najlepiej kilka miesięcy przed planowanym wydarzeniem. W pierwszej kolejności należy ustalić datę, która będzie dogodna zarówno dla instruktorów, jak i dla potencjalnych uczestników. Ważne jest, aby dzień otwarty nie kolidował z innymi dużymi wydarzeniami w lokalnej społeczności, co mogłoby wpłynąć na frekwencję.

Rola reklamy jest ważna, bo musimy powiedzieć WSZYSTKIM, że to na nich czekamy. Określ kanały komunikacji – media społecznościowe (Insta, Tik-tok, Facebook, X), lokalne media (emisja radiowa w przypadku dużych miast, artykuł w lokalnej gazecie), a także tradycyjne formy reklamy, takie jak plakaty i ulotki. Możesz też współpracować z innymi markami – feedback? Natychmiastowy. Warto też przedstawić ducha szkoły – zaplanuj zróżnicowany i atrakcyjny program, który powinien być zarówno dla dzieci, jak i dorosłych (lub w zależności do jakiej grupy docelowej kierujesz swoje usługi).

Warto zaplanować kilka krótkich, 30-45 minutowych lekcji próbnych różnych stylów tanecznych, takich jak balet, hip-hop, taniec towarzyski, salsa czy jazz. Lub treningów – joga, trening siłowy, fitness czy tabata – wszystko w zależności od potrzeb. Każda z tych lekcji powinna być prowadzona przez doświadczonego instruktora lub trenera, który potrafi zachęcić uczestników do dalszego udziału i wzbudzić w nich pasję do aktywności.

Ważne jest, aby każdy uczestnik czuł się mile widziany i doceniony. Przy wejściu warto rozdawać pakiety powitalne, które mogą zawierać broszury informacyjne o szkole, kupony rabatowe na pierwsze zajęcia, a także drobne upominki, takie jak butelki z logo szkoły czy notatniki. Pamiętaj!  Dobra atmosfera i pozytywne wrażenia z dnia otwartego mogą znacząco zwiększyć szanse na zapisanie się nowych uczniów! A w ogarnięciu nowicjuszy pomoże Ci Swiplo! Apka do zarządzania szkołą (nie tylko) tańca, w której przejrzysty harmonogram nie stanowi wykreślanki, sala na Twoje zajęcia zawsze będzie wolna i nie wpadniesz na grupę innego instruktora, a papierki sprowadzisz do swojego telefonu – razem z nami. Lata nauki nie raz nam pokazały, że to we wrześniu ludzi ciągnie do nowego – może to wina tej szkoły?

Wy jesteście w Swiplo bardzo mile widziani. Aplikacja za free na dwa tygodnie ma Wam pomóc ogarnąć klientów od pierwszego dnia próbnego, po długie lata na parkiecie.

Na najczęściej zadawane pytania odpowiedzieliśmy w naszym Centrum Pomocy na stronie, jednak jeśli masz inne pytania, chętnie na nie odpowiemy! Napisz do nas wiadomość: biuro@swiplo.pl lub zadzwoń – +48 507 867 671 ♡

Znajdź nas na Facebooku

Facebook
Twitter
LinkedIn