Mniejszy ruch w szkole tańca? Porady, jak przyciągnąć klientów. 

Jak przyciągnąć klientów do szkoły tańca?

Nie wiesz, co zrobić, aby Twoja szkoła tańca zyskała nowych klientów? Wraz z naszą aplikacją Swiplo pomożemy ustalić to, na czym zależy Ci najbardziej! Taniec to świetny sposób na utrzymanie formy, naukę nowych umiejętności i poznanie masy nowych ludzi. Wśród ludzi wciąż występuje pewnego rodzaju obawa przed tą formą aktywności. Przyciągnięcie klientów do szkoły tańca może być wyzwaniem. W tym blogu przedstawimy kilka wskazówek, które pomogą przyciągnąć klientów do Twojej szkoły tańca!

Różnorodność to podstawa

Czasami oferowane zajęcia mogą nie być atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Różnorodne zajęcia taneczne w Twojej szkole tańca mogą okazać się pierwszym krokiem do sukcesu w procesie przyciągania nowych twarzy. Im szerszą gamę zajęć oferuje szkoła, tym większe prawdopodobieństwo, że znajdziemy klientów, którzy są zainteresowani Twoją szkołą. Bez względu na to, czy to taniec towarzyski, pole dance czy hip-hop, jeśli zaoferujemy klientom wybór. Na pewno ktoś znajdzie coś dla siebie.

Twój profesjonalizm to komfort klientów

Doświadczenie, wsparcie i cierpliwość instruktorów oraz dostosowanie planu zajęć do różnych poziomów umiejętności klientów to tylko podstawowe kroki, które można postawić w dobrej szkole tańca. Ważne jest, aby zapewnić przyjazną i zachęcającą do aktywności atmosferę. Twoi klienci powinni czuć się komfortowo i mile widziani w Twojej szkole. Powinieneś stworzyć środowisko, w którym ludzie będą chcieli wracać i czuć się dobrze.

Dostępność na wyciągnięcie ręki – jak przyciągnąć klientów w Swiplo

Dla klientów ogromne znaczenie ma komunikacja ze swoim instruktorem. Budowanie relacji i otwartość na współpracę to fundament, który pozwoli rozwijać umiejętności taneczne Twoich klientów i zwiększy ich zaangażowanie. Klienci chcą wiedzieć, jakie robią postępy, usłyszeć, jak sobie radzą, co mogą jeszcze poprawić, dlatego otwartość w komunikacji jest bardzo ważna. Jeśli nie spełnimy potrzeb, obecność innych szkół tańca w okolicy może stanowić konkurencję i utrudniać przyciąganie klientów, dlatego pozytywny i ekscytujący vibe Twojej szkoły będzie dodatkowym atutem, który przyciągnie zainteresowanych taneczną formą aktywności. Poznaj aplikację Swiplo, zamów ją na dwa tygodnie za free i poczuj klimat doskonale prowadzonego biznesu w branży tanecznej.

Atrakcyjne promocje, karnety i marketing szeptany

Aby przyciągnąć klientów w momencie, gdy mamy niższy popyt na zajęcia w Twojej szkole tańca, warto rozważyć wprowadzenie karnetów czasowych lub ilościowych oraz fajnych promocji, które mogą przyczynić się do zwiększenia zainteresowania potencjalnych klientów. Marketing szeptany posiada silną moc!

Oczywiście poza marketingiem internetowym, prowadzeniem social mediów i regularnym przedstawianiem działalności w szkole, ogromną siłę ma również marketing szeptany. Aby zobrazować, czym on właściwie jest, przedstawimy prosty przykład: Pani Ania z zajęć tańca latino ma trzy przyjaciółki – Kasię, Basię i Zosię. Ania podczas wieczornego wyjścia opowiada przyjaciółkom o swojej aktywności i pozytywnych wrażeniach z zajęć, a te, siłą rzeczy i pod wpływem ekscytacji przyjaciółki, również interesują się tematem i na kolejne zajęcia wybierają się wszystkie cztery. Kasia w pracy pracuje z pięcioma kobietami i sama opowiada o swoich wrażeniach – maszyna się napędza. Zosia przyciągnie siostrę i jej koleżankę, a Basia bratową oraz mamę, którą zainteresuje np. taniec współczesny. I tak dalej 😉 Przygotowanie specjalnych ofert, takich jak np. pierwsze zajęcia za połowę ceny czy zniżki dla stałych klientów za przyprowadzenie zainteresowanych, to świetny sposób na wypełnienie grafiku po brzegi. 

Zastosowanie tych porad w Twojej szkole tańca może skutecznie przyczynić się do zwiększenia zainteresowania potencjalnych klientów. W aplikacji Swipplo ogarniesz to wszystko – od zapisów online, zarządzanie zajęciami po karnety, płatności, grafik. Aby dowiedzieć się więcej, zadzwoń do nas – tel.: 507-867-671.
Nasze social media: Facebook

Facebook
Twitter
LinkedIn